Wikia


Beschrijving

FNaF World heeft een tweede update ontvangen , en het aantal personages toegevoegd Scott andere spellen , waaronder :


Karakter Lijst


Trivia
  • Hoewel alle andere personages uit FNaF 4 Halloween Edition verscheen , Nightmare Mangle niet.
  • Als je heel goed letten op de achtergrond, kunt u vliegtuigen met Foxy , Chica en JJ zien in hen. Dit toonde de nieuwe minigame in dit spel.
  • Als je kijkt in de linker bovenhoek , kunt u zien Chica 's Magic Rainbow . Ze sterren in een minigame en als een nieuwe baas .
  • De update werd uitgebracht op 13 mei 2016 .
  • De populaire meme "Doe een barrel roll ! " wordt genoemd in een van de minigames , Foxy Fighters . De meme zelf komt uit een populaire Nintendo Game Star Fox , waarin Peppy Hare instrueert de speler om "Do a Barrel Roll! "
  • Doorheen alle van de mini-games in Update 2 , krijg je te spelen als alle FNAF 1 karakters. Je speelt als Freddy Freddy in de Ruimte , Bonnie in Foxy.exe , Chica in Chica 's Magic Rainbow en Foxy in Foxy Fighters .
  • Update 2 is de eerste keer dat de baby `s stem wordt gehoord , een verondersteld belangrijkste antagonist voor een nieuw spel bekend als FNaF Sister Location .
Fnafworld2285

Update 2 Teaser.