Wikia

De 'Forest' is een groot deel van de Halloween Edition kaart, en de startlocatie van het spel.

Assets

Het bos is meestal een open ruimte met bomen die voorkomen dat de speler te ontsnappen aan de kaart. Er is ook rotsen en pompoenen verspreid over de hele vloer, en het gras landschap op de muur.

Secties

Er AFE vele delen van het bos die worden gescheiden door rode stippen en elke sectie heeft verschillende ontmoetingen en layouts.

afdeling 1

Het eerste deel van de locatie is een rechthoekige omtrek van bomen met sommige rotsen in het midden. Er is een pompoen in de linkerbovenhoek. Er zijn twee kisten op de onderste hoeken, en er is een ongrijpbare boom op de bodem die leidt tot een kist. Aan de bovenkant van de sectie, zijn er twee winkels en een herberg. In de winkels zijn een schild (voor 50G) en een hart stuk (voor 100G). Aan de rechterkant is de lijn die deze paragraaf met het tweede gedeelte van elkaar scheidt.

In deze sectie kan de speler tegenkomt Ballboys, Anchovys en Mad Endos.

Afdeling 2

Het tweede deel van de locatie is een 90 graden gedraaid parallellogram van de boom grenzen, met pompoenen verspreid over het midden. Er zijn twee kisten. In de linkerbovenhoek is deel 1, terwijl aan de onderkant rechts is deel 3.

In deze sectie kan de speler tegenkomt Prototypes, Tangles en Anchovys.

Section3

Het derde deel van het Bos is een rechte pad naar beneden en vervolgens linksaf in de richting van het volgende hoofdstuk. Er is pompoenen, dode bomen en rotsen (of de bergen) zijn aan de onderkant van de sectie. Er is ook een herberg, met een immaterieel boom aan de rechterkant, en het leidt tot een winkel met een rode spiked kogel (voor 850G).

In dit gedeelte kan de speler verwacht tegen te komen Half-Bakes, Brow Boys en Prototypes.

Binnenkort meer.

Trivia

Screenshots

Around Wikia's network

Random Wiki