Wikia

Was u op zoek naar collega's Adventure Phantom Balloon Boy's : Adventure Balloon Boy , Nightmare Balloon Boy of Adventure JJ  ?

"Omdat redenen ."

- Phantom BB's geladen boodschap

Phantom Balloon Boy is een personage in FNaF World. Hij verscheen oorspronkelijk in vijf nachten in Freddy's 3 als een fantoom versie van Balloon Boy.

Appearance

Phantom BB lijkt opvallend zijn oorspronkelijke tegenhanger , behalve dat hij niet de hold " Balloons ! " ondertekenen of de handtekening ballon in het bezit van de originele BB . Zijn lichaam wordt verbrand , net als de andere Phantom Animatronics , en hij lijkt te donkergroen met zwarte strepen , hoewel dit gewoon kan worden van de verbrande textuur. Hij mist ogen en heeft de witte leerlingen van de Phantom Animatronics .

Aanvallen

Phantom BB's drie aanvallen zijn :

  • Gloom Balloon- een paarse aanval die vijandelijke aanval macht verlaagt.
  • Toxic Balloon - een groene aanval die schade en vergiftigt een vijandelijke.
  • Rainy Day - een paarse aanval die vijandelijke verdediging verlaagt

In FNaF Wereld

Phantom Balloon Boy is een speelbaar personage in FNaF World. Hij wordt ontgrendeld door hem te verslaan in een willekeurige ontmoeting. Bij het bestrijden van hem , kan hij Gloom gebruiken naast zijn fundamentele aanval.

Poll
Mocht Phantom Balloon Boy hebben Balloons ?
 
1
 
0

De peiling is aangemaakt op 9 jun 2016 om 07:05 en tot nu toe hebben 1 gebruikers gestemd.

Galerij

Around Wikia's network

Random Wiki