Wikia

Indien u op zoek naar collega's Adventure BB's ?: Adventure JJ , DeeDee , Adventure Phantom Balloon Boy of Adventure Nightmare Balloon Boy ?

"Ieders favoriete !"

- BB's laden boodschap

Balloon Boy of zogenaamde BB is een unlockable personage in FNaF Wereld.

Appearance

Jongen van de ballon heeft een gelijkaardige verschijning aan zijn collega van de belangrijkste serie , behalve dat hij ontbeert zijn teken , en is kleiner . Hij heeft een humanoïde verschijning met perzik huid, bruin haar , blauwe ogen en rode wangen . Hij draagt ​​een rood en blauw gestreept overhemd en blauwe broek .

rol Ingame

Balloon Boy is een speelbaar personage in FNaF World en wordt ontsloten via de bestrijding van hem en het winnen van de strijd , hem toe te voegen aan uw feest.

Balloon Boy's aanvallen zijn :

  • Balloons - Een rode aanval die schade gaat om vijanden willekeurig 3 keer, kunnen ze een goede schade veroorzaken. Deze kunnen echter eventueel slechts betrekking 1 beschadiging.
  • Hotcheese - Een rode aanval die schade in de tijd gaat .
  • Munchies (Attack) - Een rode aanval die schade meer dan een kleine hoeveelheid tijd bezighoudt .

Sjabloon:Header Battle Theme for Jongen van de ballon:

Battle theme snowpier

Poll
Welke Human Animatronic is de beste?
 
0
 
0
 
0
 
0
 
1

De peiling is aangemaakt op 9 jun 2016 om 07:32 en tot nu toe hebben 1 gebruikers gestemd.

Trivia
  • Zijn nieuwe afbeelding heeft niet de teken dat zegt " Balloons ! " dat hij in FNaF 2 .
  • De originele BB had een oranje neus maar Adventure BB heeft een rode neus.
    • BB had ook zwarte knoppen , maar dit zou een fout zijn.
  • In het laadscherm zei Scott BB was "Iedereen 's favoriete ! " Dit was bedoeld als een grap te zijn , aangezien de meeste van de fans van FNaF hem haten .
  • BB is het enige personage met slechts rode aanslagen , zoals Chica heeft slechts roze, Shadow Bonnie en de Paperpals hebben slechts geel aanvallen en Phantom Freddy heeft slechts paars.
  • Tijdens zijn aanvallende animatie , lijkt zijn ballon clips door zijn propeller .
  • Volgens zijn aanvallende animatie , het laat zien dat hij heeft echte lichaamsdelen in plaats van de broek vast te zitten op hem ( ex : cupcake speelgoed chica 's )

In-game Galerij

Teaser Galerij

Around Wikia's network

Random Wiki